[问卦] 分手该讨回礼物吗?

楼主: purplvampire (阿修雷)   2026-06-25 07:36:57
来自X上一则土耳其女性的发文
2 y ll k ili kimi geçen hafta bitirdim. Medenice ayr ld k sanarken dün gelen mes
ajla neye u rad m a rd m.
Eski erkek arkada m, bana ald alt n tak lardan saç düzle tiricisine, telefon
dan k yafetlere kadar her hediyeyi tek tek s ralay p geri istemi . Benim varl
n bile unuttu um en ufak eyleri sinsi gibi akl nda tutmu .
Tabii ki hiçbirini geri vermeyece im. Böyle küçük hesaplar pe inde olmak bir erk
e e yak r m ? Benim bu ili kiye harcad m 2 senelik eme in yan nda üç kuru lu
k e yalar n laf m olur??
上周我结束了两年的感情关系。当我以为我们是体面分手时,昨天收到的讯息让我震惊得不
知所措。
我的前男友,从他送我的金饰到吹风机,从手机到衣服,每一件礼物都一一列出,要求我全
部归还。他甚至像个阴险鬼一样,把我早已忘记的小东西都记在心里。
当然,我一个都不会还。这样斤斤计较的小心眼,适合一个男人吗?相较于我在这段关系里
投入的两年心血,那些不值一提的小东西算什么??
"Peki sen ne hediye ald n?" diye soranlar olmu .
Arkada lar, ili kide erke in daha çok jest yapmas , hediye almas zaten i in do
as nda var. Kad n her dakika hediye almak zorunda de il, sadece özel günlerde al
n r geçilir. Bunu bir al veri , bir takas gibi görüp "sen ne ald n" diye hesap
sormak saçma. li ki bu, ticaret mi ki kar l kl fatura keselim...
“那你收到什么礼物了?”这样问的人可不少啊。
朋友们,感情中男人多做点表示、多送点礼物,这本来就是事情的自然规律。女人不必每分
每秒都送礼物,只在特别的日子里随手送个礼物就行了。把这当成一场交易、一场交换,然
后问“你送了什么”来算帐,这实在太荒唐了。这是感情,又不是商业,难道还要互相开立
发票吗……
Askim harcadigin yillari günleri kendisi sana iade edebiliyor mu sor e er geri v
erebilirse ver sende :) (saçmalama tabikide vermeyeceksin aq)
问你花费的那些年和日子,它能亲自还给你吗?问它,如果它能还的话,就还吧,你也给它
:)(别胡说八道了,当然你不会给的,干)
男生觉得关系断了要讨回自己付出的,
女生认为这是维系关系期间应有的维护成本
好奇你们分手会去跟对方回收礼物吗?
拿回来难道不会触景伤情?

Links booklink

Contact Us: admin [ a t ] ucptt.com